لباس های مجلسی 1400 برای خانم های شیک پوش

در این مطلب چندین مدل لباس زنانه مجلسی شیک را برای شما قرار داده ایم.انتخاب مدل مانتوی خانم ها یکی از علاقمندی های زنان به شمار می رود.درباره لباس مجلسی هم شرایط مشابه است.در ابتدای مطلب می خواهیم توضیحی برای این مدل لباس زنانه برای شما ارائه کنیم.

از فاکتورهای انتخاب مدل لباس مجلسی پوشیده بودن یا نبودن آن می باشد.این مورد برای انتخاب مدل لباس تاثیر زیادی دارد و انتخاب های شما را برای مدل لباس مجلسی محدود خواهد کرد.

 

فاکتورهای انتخاب مدل لباس مجلسی زنانه ارزان قیمت

اندازه لباس مجلسی

یکی دیگر از موارد مهم سایز لباس مجلسی است برای داشتن یک انتخاب خوب توجه کردن به اندام و سایز اهمیت زیادی دارد.شما باید توجه داشته باشید که مدل لباس مجلسی نه خیلی گشاد بوده و نه خیلی هم تنگ باشد که باعث نشان دادن ناموزون بدن شما شود.

 

 

رنگ لباس مجلسی

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب رنگ لباس تاثیر زیادی دارد رنگ پوست می باشد.پس وقتی که می خواهید لباسی را انتخاب کنید بهتر است انتخاب مناسبی در مقایسه با رنگ پوست خود داشته باشید.مجلس و مراسمی هم که میخواهید حضور داشته باشید برای انتخاب مدل لباس هم تاثیر زیادی دارد.برای مثال لباس مجلسی نامزدی برای مجلس عروسی فرق می کند.

 

 

لاغر و قد بلند نشان دادن لباس مجلسی

لباس مجلسی مهمانی ، جشن نامزدی یا عروسی باشد تفاوت زیادی ندارد.خیلی از خانم ها در زمان انتخاب لباس مجلسی و لباس شب احساس چاقی می کنند و لباسی که مناسبشان باشد را پیدا نمی کنند.مخصوصا اگر قصد شرکت در مهمانی یا عروسی داشته باشید کار شما سخت تر می شود.شما با توجه کردن به بعضی نکاتی می توانید لباس مناسب مجلسی را پیدا کنید تا بتوانید چاقی خودتان را مخفی کنید.

 

لباس مجلسی مناسب سایز شما

یکی از آسانترین روش های لاغر نشان دادن انتخاب کردن یک لباس مجلسی است که کاملا سایز شما باشد.در زمان انتخاب لباس مجلسی لباس های گشاد یا تنگ را انتخاب نکنید.این مدل لباس ها باعث می شود شما چاق تر به نظر برسید.پوشیدن لباس تنگ علاوه بر محدود کردن تحرک شما باعث ایجاد شدن چین و چروک در بخش های چاق بدن شما می شود.سعی کنید همواره از لباس هایی استفاده کنید که سایز شما باشد.

 

پوشیدن لباس های یقه هفت

لباس های مجلسی که یقه آن ها به شکل V می باشد.برای خانم های کوتاه قد مناسب می باشند.به دلیل اینکه باریکتر و بلندتر نشان داده می شوند.انتخاب مدل مجلسی یقه هفت باعث می شود که نگاه مخاطب بیشتر به گردن و بالاتنه شما جلب شود و سبب شده بخش پایین بدنتان که چاق تر می باشد از دید مخاطب مخفی شود.

این مدل لباس باعث می شود قد شما بلندتر نشان داده شود.برای اینکه این ترکیب کامل گردد قادر هستید از لباس هایی که دارای خط عمودی هستند استفاده کرده و برای جلب نظر و تزیین می توانید از گردنبند استفاده نمایید.

 

پوشیدن دامن بالای زانو

یکی از روش های دیگر برای اینکه قد بلند به نظر برسید این است که دامن کوتاه بپوشید.پوشیدن دامنه مخصوصا دامن های A  سبب شده که به پاهای شما بیشتر نگاه کنند و باعث شدن قد شما بلندتر به نظر برسد.البته نباید از دامن مینی ژوپ استفاده کنید و از پوشیدن دامن هایی که تا مچ و ساق پا می باشند خودداری نمایید.

استفاده از لباس های طرح و خطوط عمودی باعث می شود که قد شما بلندتر به نظر برسد و شما را لاغر نشان می دهد.شما با استفاده از خطوط و طرح های عمومی باریک و بلندتر نشان داده می شوید.خطوط عموی باعث شود چشم های شما به پایین و بالا کشیده شده و شما را کشیده تر نشان می دهد.

 

پوشیدن کفش پاشنه بلند

پوشیدن کفش پاشنه بلند باعث شده باعث کشیدن تر شدن پاهای شما شود.نیازی به استفاده از کفش های خیلی پاشنه بلند نیست حنی اپر چند سانتی متر پاشنه شما بلند بود باعث قد بلندتر و لاغرتر شدن بدن شما می شود.بهتر است از پاشنه های زیر 8 سانت استفاده کرده تا شیک تر به نظر برسید.

 

انتخاب لباس براساس فرم بدن

  1. اگر سینه و ران های شما کوچک است بهتر است پیراهن رکابی بدون آستین بپوشید.
  2. پیراهن هایی که یقه هفت دارند باعث می شود سینه های شما را کوچکتر نشان بدهد.
  3. اگر شانه های شما پهن است از لباس تک شانه استفاده کنید.
  4. اگر کمر شما چاق می باشد از کمربند استفاده نکنید.
  5. استفاده از رنگ تیره باعث شده که اندامتان لاغرتر نشان داده شود.
  6. پوشیدن لباس های دکلته
  7. بهتر است از لباس مجلسی که سرتا پا یک رنگ است استفاده کنید.تفاوت رنگ سبب شده چاق مشاهده شوید.

 

لباس های مجلسی نامناسب

از پیراهن هایی که یقه تزیین شده دارند استفاده نکنیداگر شانه شما پهن است از پیراهن هایی گه دارای آستین حجمی و پف کرده می باشند استفاده نکنید.از لباس های گشاد استفاده نکرده و از پارچه با طرح زمخت و برجسته استفاده نکنید.پارچه هایی که دارای نقش و نگار شلوغ هستند استفاده نکرده و از پارچه های چرمی ، پشمی و بافتنی استفاده نکنید.

 

لباس شب برای خانم های شکم بزرگ

بهتر است از لباس مجلسی با پاچه های چروک استفاده کرده چون هیچ کس قادر به تشخیص نیست که این چین توسط شکم ایجاد شده یا پارچه لباس شما است.از لباس چسبان استفاده نکنید استفاده از پارچه براقیا ابریشم باعث می شود شما چاق تر نشان داده شوید.هیچ وقت پیراهن آستین کوتاه تنگ نپوشید و از پیراهن های کمردار استفاده نکنید.

 

لباس شب برای زنانی که بالاتنه کوچک دارند

لباس مجلسی یقه گرد یا بلوز استفاده کنید چون باعث می شود سینه های شما بزرگتر مشاهده شود.بهتر است پیراهن یا بلوز آستین حلقه ای بپوشید.اگر شانه های شما باریک است از پیراهن هایی که دارای شانه مدل دار ، پف دار و صاف هستند استفاده نمایید.لباس یقه گرد با مینی برای شما خوب است.

 

لباس شب خوب برای زنانی که پایین تنه درشت دارند.

از پیراهن هایی استفاده کنید که خط کمرشان پایین تر و بالاتر از کمر می باشد.پیشنهاد ما استفاده از پیراهن هایی است که در بخش بالا تنه و یقه دارای تزئینات خاصی می باشد.پیراهن هایی که تک رنگ هستند برای شما خوب است.

استفاده از لباس مجلسی که دارای دامن با فرم A-lind  است انتخاب درستی برای شما است.از پیراهن هایی استفاده کنید که دارای پارچه لطیف و از تراکم بافت کمتری برخوردار باشد.از لباس ماکسی که در بخش کمر کمی تنگ است و به صورت دقیق به اندازه دور کمر شما بود استفاده کنید.برای پایین تنه از رنگ تیره و برای بالا تنه از رنگ های روشن و زنده استفاده نمایید.

 

لباس شب مناسب برای خانم هایی که اندام ریز و قد کوتاهی دارند.

نباید طرح های لباس خیلی بزرگ باشد.طرح های پارچه را با مشت بسته خودتان در نظر بگیرید اگر این طرح ها از سایز مچ شما کوچکتر بود مناسب می باشد.لباسی که تک رنگ است همیشه مد و شیک است و برای اندامتان فوق العاده است.بنابراین بهتر است از لباس های تک رنگ استفاده نمایید.اگر لاغر هستید و در بدن خود انحنای طبیعی و برجستگی وجود ندارد قادر هستید توسط طرح زیگزاگی حجم اندام های خود را افزایش دهید.استفاده از کت آستین دار در روی پیراهن انتخاب مناسبی می باشد.اگر از لباس مجلسی بلند استفاده کنید نتیجه عکس داده و شما را کوتاه تر و ریزتر نشان خواهد داد.

 

لباس های شب برای خانم های قد بلند

استفاده کردن از لباس مجلسی به روش خطی A  گزینه مناسبی است و باعث نشان دادن عریض تر و پهن تر اندام لاغر می شود.منظور از خطی A  لباسی است که از بالا به پایین کم کم گشاد می شود.از لباسی استفاده کنید در روی انحنا و برجستگی بدن تاکید داشته باشد تا باعث مناسب نشان دادن اندام شما شود.زنانی که قد بلندی دارند و انحنای کمر آن ها کمتر است توصیه می کنیم از پیراهن های جذب ترو راسته استفاده نمایند.

 

روش انتخاب لباس مجلسی سفید

اگر تن سرد و یک پوست سفید دارید سعی کنید از لباس های براق و سفید استفاده نمایید.شما می توانید از اکسسوری های نقره ای رنگ برای تکمیل کردن ست لباستان استفاده نمایید.زنانی که دارای پوست سبز هستند می توانند از لباس مجلسی سفید شیری انتخاب کنند.بهتر است از کفش و کیف طلایی استفاده کنید.اگر رنگ پوست شما تیره است بهتر است از لباس مجلسی کرم و عاجی استفاده کنید.در زمان استفاده از لباس مجلسی سفید به جنس پارچه توجه داشته باشید.پارچه هایی که نازک هستند شکل اندام را بیشتر نشان می دهند.

 

انتخاب مدل مجلسی مطابق با فرم صورت

هر فردی دارای شکل و اندام خاصی است ولی یک دسته بندی کلی وجود دارد که می توانید به شما کمک کرده تا بفهمید چه لباسی برای چهره و اندامتان مناسب است.برای این مورد می توانید از یک خیاط کمک بگیرید.اگر صورت شما گرد است استفاده از مدل های قایقی ، دلبری و یقه هفت برایتان خوب است.از یقه ایستاده و بلند استفاده نکنید.اگر صورت شما مثلثی است استفاده از یقه گرد مناسب و دلبری توصیه می شود.اگر صورت شما مثل قلب استفاده از یقه ایستاده و بلند برای شما خوب است.اگر صورت شما مستطیلی است از یقه سابرینا و دلبری استفاده کنید و یقه مستطیلی و مربعی خوب نیست.

 

پیشنهاد کارشناسان لباس و مد برای مهمانی

اگر یک خانم بالای 18 سال و بالغ می باشید سعی کنید از لباس مجلسی کوتاه استفاده نکنید.این کار علاوه بر احترام به خانواده های میزبان زیبا و جذاب تر به نظر خواهید رسید.توری کرم و سفید در لباس مجلسی مهمانان یک اشتباه به شمار می رود.

به جای استفاده از تورهای این رنگی قادر هستید از گیپور یا پولک در رنگ های روشن و سفید استفاده نمایید.در دنیای امروز پوشیدن لباس سیاه برای مهمانان عروسی جایز می باشد و زیبا به نظر می رسد پس شما قادر هستید برای عروسی از لباس ساده سیاه استفاده نمایید.

استفاده کردن از کیف های بزرگ حتی اگر مجلسی هم باشند برای حمل کردن در مجلس عروسی مناسب نیستند بنابراین سعی کنید یک کیف کوچکی برای حمل کردن لوازم ضروری در عروسی همراه خودتان داشته باشید.

خیلی از خانم ها علاقه دارند با پوشیدن کفش پاشنه بلند قدشان را زیادتر نشان بدهند اما خیلی سریع از این کار خسته می شوند و تنها راه رفع خستگی نشستن است بنابراین بهتر است از کفشی استفاده کرده که قادر به راه رفتن با آن ها باشید.

 

انتخاب رنگ لباس زنانه

رنگ ها در فرهنگ های دیگر معمولا معانی مختلفی دارند و در جامعه غربی رنگ های مختلف بعد از سال ها متفاوت شده است.

 

لباس سیاه مجلسی

رنگ مشکی قدرت و سلطه را نشان می دهد.این رنگ برای داشتن مد طرفداران زیادی دارد چون فرد را لاغرتر نشان خواهد داد.این رنگ نشان دادن فرمانبرداری و اطاعت می باشد.برخی از متخصصان مد اعتقاد دارند که پوشیدن لباس سیاه برای خانم ها معنیش فرمانبرداری از مرد می باشد.

 

لباس سفید مجلسی

کسانی که تازه عروس هستند معمولا رنگ سفید را انتخاب می کنند تا پاکی و معصومیت را نشان بدهد.سفید باعث منعکس شدن نور شده و یک رنگ تابستانی می باشد.رنگ سفید برای مد و دکوراسیون طرفداران زیادی دارد به خاطر اینکه یک رنگ ملایم و روشن می باشد و با هر چیزی ست خواهد شد.آلودگی در روی رنگ سفید با سرعت بالایی تشخیص داده شده و به همین خاطر تمیز نگه داشتن آن دشوارتر می باشد.

 

لباس قرمز مجلسی

این رنگ جزو تندترین و پرشورترین رنگ ها می باشد و باعث می شود که تنفس و ضربان قلب سریعتر شود.قرمز باعث جلب توجه شده و فردی که قرمز را انتخاب می کند ملیح تر به نظر می رسد.قرمز به دلیل تند بودن در درگیری ها و مذاکرات به مردم کمکی نخواهد کرد.

 

لباس آبی مجلسی

آبی رنگ اقیانوس و آسمان می باشد و یکی از رنگ های پرطرفدار است.این رنگ مشابه رنگ قرمز باعث عکس العمل متضاد خواهد شد.آبی نشان دادن آرامش و صلح و باعث شده بدن شما مواد آرامش بخش شیمیایی را تولید نماید و معمولا در اتاق خواب استفاده می کنند.متخصصان مد پیشنهاد می کنند که از رنگ آبی در مصاحبه های شغلی استفاده کرده چون وفاداری را نشان می دهد.

 

لباس زرد مجلسی

رنگ زرد باعث جلب توجه می شود.به خاطر اینکه یک رنگ خوش بینانه به شمار می آید در اتاق های زرد رنگ بیشتر عصبانی شده و گریه بچه ها بیشتر می شود.رنگی که کمتر از بقیه رنگ ها باعث جذب چشم می شود زرد می باشد و اگر زیاده روی در استفاده آن باشد ممکن است مقهور کننده شود.

 

لباس شیک مدل 2021

 

 

لباس مجلسی شیک مدل 1400

 

 

بهترین مدل لباس مجلسی جدید مدل 2021

 

 

مدل شیک لباس مجلسی 1400

 

 

بهترین مدل های لباس کوتاه و بلند مجلسی 2021

 

 

مدل های شیک لباس مجلسی جدید

 

 

زیباترین پیراهن مجلسی 1400

 

 

دامن و کت مجلسی 1400

 

 

مدل های خوشرنگ لباس مجلسی 1400

 

 

مدل های زیبای زنانه مجلسی 1400

 

در این مقاله سایت پوشاک عمده ارزان قیمت بانوان توانستیم شما را با جدیدترین مدل های لباس مجلسی زنانه 1400 آشنا کنیم.