روش پوشیده کردن لباس زنانه مجلسی

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که تا اندازه ای از یک مدل لباس مجلسی زنانه یا رنگ آن خوشتان امده و بخواهید بدون اینکه چیزی را در نظر بگیرید آن را خریداری کنید و بعد از خرید می فهمید که مدل آن طوری است که نمی توانید آن را در خیلی از مکان ها و مهمانی ها بپوشید.

 

لباس های مجلسی زنانه دارای پارچه های گران و با کیفیت بالایی هستند.این لباس ها دارای طراحی و دوخت تمیز و مدل های خاصی هستند و معمولا به آسانی نمی توانید تغییراتی را در آن ها ایجاد کنید و برای این کار احتیاج به مهارت خیاطی دارید.پس سعی کنید برای تغییر مدل و پوشیده کردن لباس مجلسی از راه هایی استفاده کنید که ارتباطی با لباس اصلی نداشته و یا ارتباط کمتری داشته باشد.


اگر شما هم لباس مجلس پوشیده می خواهید خریداری کنید پیش از رفتن به فروشگاه می توانید از سایت http://pooshakomde.blog.ir/ دیدن کنید.شما در این فروشگاه هر چیزی که مورد نظرتان است را با کیفیت و قیمت خوبی می توانید خریداری کنید.


 
 

لباس مجلس پوشیده کت و دامن زنانه بسیار شیک برای مراسمات رسمی و اداری

 

 

جدیدترین لباس مجلس پوشیده زنانه 1400 برای زنان لاغر


 

 

پوشیده کردن یا حجاب کردن لباس مجلسی زنانه

 

 

استفاده از کت ساده

اگر یک پیراهن مجلسی را دارید که آستین کوتاه یا پشت آن باز می باشد و قصد دارید آن را در مهمانی رسمی یا مختلط بپوشید بهترین کار استفاده از یک کت می باشد.کت هایی که خوش دوخت و ساده هستند با پارچه های خوش فرم و رسمی دوخته شده و یکی از راه های عالی برای پوشیده کردن لباس های مجلسی می باشند.سعی کنید از کت هایی استفاده کنید دارای پارچه هایی از جنس کرپ می باشد.علاوه بر این سعی کنید از کت های تک رنگ استفاده کنید و از پارچه های طراح دار کت استفاده نکنید.


هماهنگ بودن رنگ لباس با کت یکی از فاکتورهای مهم در زیبا شدن استایل شما می باشد.سعی کنید که این هماهنگی را حفظ کنید.برای انجام این کار بهتر است که رنگ کت را دقیق همانند رنگ لباس مجلسی یا تیره و روشن تر انتخاب کنید.البته اگر رنگ لباس مجلسی شما شامل رنگ های خنثی مثل شیری ، کرم ، سیاه ، سفید و غیره بود از رنگ هایی که با آن تضاد دارند برای رنگ کت استفاده نمایید.

 

اگر لباس مجلسی شما دارای جزئیات زیادی است سعی کنید که از مدل کت ساده استفاده کنید ولی اگر لباس مجلسی شما ساده بود قادر هستید از کت هایی که دارای مدل های مختلف هستند برای کامل کردن استایل خود استفاده نمایید.

قد کت هم بستگی به مدل لباس و سلیقه شما می تواند متفاوت باشد.استفاده کردن از یک گل سینه در روی یقه کت هم ظاهر شما را جذاب نشان می دهد.استفاده کردن از روسری یا شال هم بستگی به مدل لباس و کت شما دارد.برای پوشیده کردن لباس مجلسی باید از کت هایی که دارای برش و دوخت زیبا هستند استفاده نمایید اگر این کار را انجام ندهید استایل شما ناهماهنگ می شود.

 


استفاده از پارچه حریر

پارچه های حریر به پارچه هایی می گویند که به صورت ترکیبی و هم جدا در کنار لباس های دیگر باعث متمایز کردن ظاهر شما خواهند شد.این پارچه ها به خاطر شفاف و نازک بودن به صورت معمول به آستر نیاز دارند و کمتر فردی از لباس های بدون آستر حریر استفاده می کند.

اگر شما در کمد خود لباس مجلسی با مدل خاص را دارید که قصد دارید در کنار مشخص بودن طراحی آن را پوشیده نمایید.استفاده از رویی حریر گزینه مناسبی به شمار می رود.رویی حریر به خاطر شفاف بودن علاوه بر کاهش دادن باز لباس مجلسی زیبایی خوبی به ظاهر شما خواهد داد.برای انتخاب کردن مدل رویی سعی کنید از ساده ترین طراحی ها استفاده کنید.

 

رویی های حریر جلوباز برای مهمانی ها مناسب است و باعث حفظ استایل شما خواهد شد و با خیالی آسوده می توانید در موقعیت های رسمی از آن ها استفاده نمایید.
سعی کنید که رنگ رویی حریر شما با رنگ لباس مجلس هماهنگی داشته باشد.برای اینکه رنگ لباس جلوه بیشتری داشته باشد توصیه می کنیم که رنگ رویی حریر از لباس مجلسی شما تیره تر بوده چون اختلاف رنگ در ترکیب با رنگ پوست شما زیبایی لباس مجلسی شما را چند برابر می کند.

 

بلند بودن لباس رویی حریر هم سلیقه ای بوده ولی سعی کنید که از رویی های با قد بلند و حریر برای پوشیده کردن لباس مجلسی استفاده نمایید.پارچه های حریر سبک و لخت می باشد پس سعی کنید رویی های حریر که برای پوشیده کردن لباس مجلسی استفاده می کنید در بدن شما دارای فرم رها و آزاده باشند تا باعث جذاب شدن استایل شما شود.

 


استفاده از شال

گاهی اوقات زمان زیادی ندارید به خصوص اگر به یک مهمانی رسمی هم دعوت شوید و لباس مناسبی را هم در کمد نمی بینید.اگر شما هم در این شرایط گیر کردید آرامش خود را حفظ کنید.همه شما هم تعداد زیادی روسری و شال با طرح های مختلف در کمد دارید.

 

برخی از آنان دارای فرم و شکل مجلسی می باشند و در جاهای رسمی از آن استفاده خواهید کرد.برای پوشیده کردن لباس مجلسی بهترین راه استفاده از شال های مجلسی می باشد.این شال ها دارای جنس گیپور ، حریر و غیره می باشند و دارای جزئیات پرکار و زیبایی می باشد پس یک آپشن کاملا مناسب برا شما می باشد.شما قادر هستید شال های مجلسی خود را در روی شانه های خود قرار داده و بخش های باز لباس مجلسی را پوشش دهید.

 

علاوه بر این قادر هستید شامل مجلسی خود را به دور خود پیچیده و دوطرفش را از میان دست های خود عبور دهید.با این روش کنترل زیادتری در روی شال دارید.اگر هم قصد دارید باز بودن یقه لباس را کم کنید شال خود را در روی گردنتان گره زده البته خلاقیت را هم فراموش نکنید و گره های هیجانی و جذابی را استفاده نمایید.

 


استفاده از شنل

یکی از لباس های مهم شاهزاده شنل می باشد.این مورد در دنیای امروز یکی از آیتم های ترند به شمار می رود و البته در این سال ها از دنیای فشن دور مانده خیلی از طراحان برندهای لوکس در جهان از انان در رانو و کالکشن ها استفاده می نمایند.

شنل ها آیتم های پرکاربردی بوده که به آسانی می توانید از آن ها استفاده کنید.اگر پارچه لباس شما دارای جزئیات زیاد و گران قیمت باشد از شنل مناسبی استفاده کنید.سعی کنید که از جنس پارچه کرپ برای شنل استفاده کنید چون باعث زیباتر شدن ظاهر شما خواهد شد.


زمانی که می خواهد شنل را بدوزید یا خریداری کنید باید رنگ لباس مجلسی ، پارچه ، فرم بدن خودتان توجه کنید سعی کنید که از پارچه هایی که طرح های ساده یا بدون طرح هستند استفاده کنید.استفاده از شنل با طرح شلوغ بالا تنه باعث می شود فرم واقعی شما را درشت تر نشان می دهد.سعی کنید که از مدل های ساده استفاده کرده تا به بالاتنه شما توجه زیادی نشود.

اگر قصد پوشیده تر کردن دست های خود دارید از شنل هایی که تا روی دست ها ادامه دارند استفاده نمایید.شما می توانید با استفاده از پارچه مخمل یک ظاهر سلطنتی را برای خود خلق نمایید.

بهتر است از شنل های مخمل استفاده کرده ولی باید توجه کنید که شنل ها خودشان به تنهایی آیتم های متمایز و خاصی می باشند و اگر یک شنل با پارچه مخمل استفاده کنید توجه افراد زیادی به سمت شما جلب می شود.بنابراین سعی کنید که تعادل را رعایت کرده و توصیه می کنیم از پارچه های معمولی مثل گیپور یا کرپ استفاده نمایید.

 


استفاده از بادی توری

یکی از روش های معمول برای پوشیده کردن لباس های مجلسی استفاده از بادی توری با لباس مجلسی می باشد.بادی های توری به لباس های راحتی می گویند که می توانید آنان را در ساختن استایل های مختلف استفاده کنید.این آیتم ها دارای رنگ های مختلفی بوده ولی رنگ سیاه جزو رنگ های پرطرفدار در میان سایر بادی ها می باشد.شما می توانید از بادی های تور برای لباس های ساده مجلسی استفاده کنید و علاوه بر پوشیده تر کردن لباس ، تغییر زیادی در آن ها ایجاد خواهد کرد.


بادی ها دارای جتس دانتل و تر هستند و به همین خاطر کیفیت های گوناگونی در بازار موجود است.در زمان خرید یک بادی تور اطمینان داشته باشید که بادی ها دارای کیفیت بالایی می باشند.چون در صورت کیفیت پایین خاصیت راحتی و کشسانی خوبی نداشته و باعث می شود احساس خارش ، ناراحتی و حساسیت پوستی را تجربه نمایید.استفاده از بادی ها در ترکیب کردن لباس های مجلسی ، تاپ های بندی ، آستین حلقه ای ، پشت باز و نیم تنه زیبا می شوند.

 

 


 

 

معمولا ایجاد کردن تغییر در لباس مجلسی دشوار است و باید از مهارت بالای خیاطی برخوردارباشید.پس سعی کنید برای تغییر مدل و پوشیده کردن لباس مجلسی از روش های بالا استفاده کنید.

 

منبع: پوشاک عمده زنانه ارزان قیمت