جدیدترین مدل های مانتو کتی 1400
 

اگر شما هم اخبار جدید را دنبال کنید آگاه هستید که انتخاب کردن لباس های شاده در عین اینکه به روز هستند یکی از رازهای خوشپوشی به شمار می روند.

مانتو کتی بلیزر به خاطر راحت بودن در ست و ساده بودن از آن ها غافل نشوید.مدل های مانتو کتی بلیزر جزو واجبات کمد لباس دختران خوشتیپ می باشد که دوست دارند همیشه درخشان به نظر برسند.

در سال های گذشته کت های بلیزر زمستانی برای مراسمات رسمی استاده می شود ولی امروزه در استریت استایل ها و فشن شوها ترند شده است و جوانترها هم می توانند از آن استفاده کنند و شما می توانید در هر فصلی از آن ها استفاده کنید.این کت ها جزو لباس های شیک می باشند که از تنوع بالایی برخوردار هستند و اگر شما هم دوست دارید حال و هوای رسمی ، زنانه ، مجلسی یا کژوال را تجربه کنید این مدل مانتو جزو مانتوهای مناسب برای شما می باشد.

 


 

 

مانتو کتی بلیزر
 

بلیزر به یک نوع کت شبیه به کت مردانه است ولی از آن راحتتر و اسپرت تر می باشد.پارچه های این کت بادوام هستند.این کت ها در واقع به عنوان قسمتی از باشگاه های ورزشی ، مدارس و یونیفرم های هواپیما ساخته شده بود.

اما به تدریج به عنوان پوشاک اسپرت شهرت پیدا کرد.در حال حاضر ستاره های هالیوودی زیادی این مدل کت را به عنوان پوشاک نیمه رسمی و رسمی خود به تن می کنند و با لباس های گوناگون آن را ست می کنند.

کت بلیزر ساده به رنگ سرد مشابه مشکلی یا سرمه ای می باشد که از جیب و دکمه های نقره ای و طلایی برخوردار است.این مدل کت به آسانی با انواع استایل های رسمی و کژوال ست شده و با داشتن مدل کلاسیک هیچ وقت قدیمی نمی شود.

 

اسم این مدل مانتو به خاطر نوع یقه ای که طراحی شده قرار داده شده است.این مدل یقه بخش دال آن زیاد بوده و کمی از آن هم حتما روی همدیگر قرار دارد به همین خاطر برای پالتو ، بارانی و مانتو مناسب می باشد.

 

 


 
فرق مانتو کتی بلیزری با سایز کت ها

 

در نگاه اول امکان دارد تقاوتی میان کت بلیزر و رسمی احساس نگردد به جز اینکه کت رسمی قسمتی از ست کت و شلوار به شمار می رود و کت بلیزر کت تک می باشد.ولی به صورت دقیق اگر توجه کنید تفاوت دوخت و جنس آنان را متوجه می شوید.

 

 

کت رسمی دارای پارچه مرغوب و از طیف رنگی کمی برخوردار است و کیفیت دوختش بالاتر می باشد.ولی کت بلیزر به صورت ماشینی و پارچه های ارزانی تولید شده است.در دنیای امروز به آسانی می توانید یک کت رسمی و بلیزر با کیفیت و شیک را تهیه کنید.بنابراین تفاوت آن ها مشکل تر شده است.

 

 

به دلیل شباهت هایی که بین آن ها وجود دارد شما نمی توانید کت رسمی را بدون شلوار به تن کنید ولی کت بلیزر به آسانی  با شلوارهای مختلف ، شلوارک و جین قابل پوشیدن می باشد.اگر شما هم کت رسمی را همراه شلواری به جز ست هم رنگ و هم پارچه خود به تن کنید ایرادات استایل خود را متوجه می شوید.علاوه بر این جزئیات و دکمه ها آن ها را از هم متفاوت می کند.کت رسمی در مقایسه با کت بلیزر باید کمتر فیت و آزادتر شود بنابراین کت بلیزر گزینه بهتری می باشد.

 


 
فرق مانتو کتی بلیزر با کت اسپرت

 

کت اسپرت یک انتخاب خوبی برای کارهای مختلف ورزشی مانند تیراندازی می باشد.از این کت ها چندین سال پیش تنها برای ورزش استفاده می شود.این کت ها قیمت ارزانی داشتند و مردان نیازی به کت و شلوار رسمی نداشتند.

کت های اسپرت در مقایسه با کت بلیزر از جنس و رنگ متنوعی برخوردار است و برای موقعیت های رسمی مناسب نمی باشند.کت اسپرت جزو لباس های راحتی به شمار می روند.بلیزرها از کت اسپرت کمی رسمی تر می باشند ولی مثل کت های معمولی رسمی نمی باشند.در اصل بلیزرها چیزی بین رسمی و غیر رسمی می باشند و شما با پوشیدن پیراهن ، دامن و شلوار با آن مقدار رسمی بودن یا اسپرت استایلتان را تعیین می کنید.

 


 

مدل مانتو کتی چهارخونه
 

اگر شما هم یک تیپ خاصی را می خواهید کت چهارخونه برای شما مناسب است.چون علاوه بر داشتن طرح کلاسیک می باشد و روش های مختلفی برای دادن استایل به آن وجود دارد.اگر قصد دارید استایلتان جذاب باشد.

این کت با یک شلوار و پیراهن سفید برای شما خوب است.داشتن یک شلوار جگری هم انتخاب مناسبی برای شما است و باعث خاص و جذاب شدن استایل شما خواهد شد.یکی از مزایای کت شطرنجی بلیزر این است که قادر هستید به آسانی آن را با شلوار جین و تیشرت ساده در استایل کژوال به تن کنید.

 

 


 
مانتو کتی با داشتن رنگ شاد
در اوایل ساخت کت بلیزر رنگ آن ها آبی ، سرمه ای و سیاه بود.ولی الان در تمام طرح و رنگ ها آن را می بینید.در فصل تابستان این مدل تنوع بیشتری دارد و شما قادر هستید آن ها را در جتس هایی مثل لینن ، کتان ، ابریشم و با رنگ های مختلف داشته باشید.اگر یک روشی را می خواهید که استایل خود را ویمسیکال کنید استفاده از یک پیراهن ساده سفید ، سیاه ، طوسی و شلوار به رنگ خنثی و کفش دلخواه مناسبی را به تن کنید.کت های زرشکی انتخاب مناسبی می باشد.کت های پررنگ عالی وجود دارد که باعث جذاب شدن لباس شما می شود و از رنگ های سفید ، نارنجی و سبز هم می توانید استفاده کنید.


 
مانتو کتی مدل ملوان
مانتو کتی ملونی به مانتو کتی بلیزر سرمه ای که توسط دیتیل های قرمز ، طلایی و سفید تزیین می شود کتی ملوانی گفته می شود.برای اینکه بتوانید این مدل مانتو را ست کنید توصیه ما استفاده از رنگ های ملایمی مثل سید ، کرم ، بژ و قهوه ای می باشد.اگر شما هم می خواهد از استایل کلاسیک استفاده کنید توصیه ما پوشیدن این یک با یک شلوار سرمه ای ، پیراهن آبی روشن یا سفید و کفش قهوه ای می باشد.یکی از روش های مناسب برای ست کردن و پوشیدن کت بلیزر در مهمانی این است که آستین های کت بلیزر 4 دکمه را بالا زده و آن را با دامن جین کوتاه و کتانی ست نمایید.اگر می خواهید استایل شما خاص باشد می توانید از شلوارهای بژ یا نخودی و کفش قایق سرمه ای استفاده نمایید.در فصل تابستان این مدل ظاهر عالی به شما خواهد داد.شما هر استایلی را که دوست داشته باشید استفاده از کت بلیزر سرمه ای باعث می شود ظاهر شما با کلاس شود.
ست کردن مانتو کتی به همراه شلوار جین
یکی از روش های آسان برای اینکه کت های بلیزر را بپوشید انتخاب اسنیکرز ، تیشرت ساده و جین می باشد.استایل های ساده همواره باعث افزایش اعتماد به نفس شما در موقعیت های مختلف اجتماعی خواهد شد.جین و بلیزر ترکیب عالی برای استایل های هوشمندانه کژوال می باشد و به آسانی می توانید آن را بپوشید.پوشیدن کت بلیزر سیاه با شلوار جین یک استایل کلاسیک مدرن می باشد.برای اینکه یک ظاهر متفاوت داشته باشید قادر هستید مانتو بلیزر رنگ روشن ، شلوار جین ابری و بادی و تیشرت سیاه را با همدیگر بپوشید.اضافه کردن یک جفت کفش قهوه ای و کمربندی باعث تکمیل شدن استایل شما می شود.